Velkommen til nytt barnehageår

Mandag 19.august starter det nye barnehageåret i Blåfjell barnehage.

Velkommen til alle nye barn og foreldre samt alle vi kjenner fra før. For mange er det en milepæl å begynne i barnehage. Vi skal ta godt i mot alle sammen og gleder oss til å bli kjent med dere.

Det er til sammen 14 nye barn som begynner i barnehagen. 9 begynner på Blåne, 3 på Turte og 2 på Krekling. På Tvilling blir det ingen nye barnehagebarn, men det er 9 barn som flytter over fra Blåne til Tvilling. Fra Tvilling flytter 11 barn over til Krekling.

Det knytter seg  mye spenning også til det å skifte avdeling og vi vet at det er mange av de eldste som har gledet seg til å begynne på Krekling. Mange på Blåne er og spente og klare til å begynne på Tvilling.

I høst er det 8 barn som slutter for å begynne på skole og 2 som har skiftet barnehage.